FASTRAC série 3230 Xtra

Najrýchlejší systémový nosič na trhu so špičkovými technológiami firmy JCB s vylepšenou prevodovkou Xtra.

 

FASTRAC 3230 Xtra 230 koní

 

Základné prínosy konštrukcia FASTRAC

  • Štyri rovnako veľké kolesá pre rovnomerný prenos výkonu
  • Rámová konštrukcia s odpružením prednej a zadnej nápravy s vyrovnávaním polohy pre dokonalý prenos výkonu a vysoký komfort obsluhy
  • Kotúčové brzdy s protiblokovacím systémom ABS pre maximálnu bezpečnosť
  • Perfektný priebeh výkonu motora spolu s vynikajúcim priebehom krútiaceho momentu
  • Pracovná rýchlosť až 80 km / hod
  • Ovládanie systému joystickom a pomocou dotykovej obrazovky monitora
  • Vynikajúce rozloženie hmotnosti stroja
Technická data Jednotky JCB FASTRAC 3230 Xtra
Typ motora Cummins QSB 6,7
Max. výkon koní 230
Krútiaci moment motora Nm 949
Výkon na prednom a zadnom PTO kW/koní 141,7/190
Výkon hydraulického čerpadla l/min 132
Odpruženie prednej nápravy vinuté pružiny s tlmičmi
Odpruženie zadnej nápravy hydropneumatické s vyrovnávaním
Pohotovostná hmotnosť bez závaží kg 6 694
Doťaženie prednej nápravy kg 900
Doťaženie za kabínou (max.) kg 3 250
Zdvihová kapacita zadného závesu kg 8 000
Zdvihová kapacita predného závesu kg 3 500
Prepravná rýchlosť km/h 67/80
Brzdy na všetkých kolesách vonkajšie kotúčové s možnosťou ABS
Vzduchový kompresor integrovaný s kvapalinovým chladením

FASTRAC  3230 Standard

 Motor: Cummins QSB Common Rail, 6- valec, diesel s turbodúchadlom s chladením stlačeného vzduchu, vodou chladený, max. Výkon 230 k (169 kW) podľa DIN pri otáčkach 2300 / min., Alternátor 160 A, objem 6702 cm³, emisie spĺňajú normu Tier III. Výfuk hore vedľa pravého stĺpika kabíny, objem palivovej nádrže 350 l.
 
 Spojka: olejom chladená viackotúčová lamelová
 
 Prevodovka: P-TRONIC – má novú konštrukciu semi PowerShift 4 pracovné skupiny A, B, C, D a 6 x stupňové radenie čo poskytne 24 rýchlostných stupňov. Všetky radenie pritom prebieha iba tlačítkama. Vodič si pre prácu volí tlačidlom 3 režimy radenia: PowerShift – manuálne radenie rýchlostných stupňov podľa požiadaviek vodiča, AutoSfift – automatické radenie stupňov v pracovnej skupine a prepravný režim DRIVE – kedy prebieha automatické radenie aj medzi skupinama C a D. Výhodou automatických režimov je možnosť nastavenia rýchlostného stupňa pre rozjazd, rozsahu pracovných otáčok pre preradenie na vyšší a nižší rýchlostný stupeň a pri režime DRIVE na dlhých trasách môže obsluha zvoliť funkciu tempomat. Zmena rýchlostných stupňov je aj vďaka turbospojke plynulejšie a mäkšia a zaistí menšiu spotrebu paliva. Zmena smeru rýchlosti bez spojky. Xtra Drive poskytne podobné ovládanie brzdovým pedálom ako u osobných áut s automatickou prevodovkou funkcie rozbehnutie a zastavenie. Napriek tomu tu zostávajú klasické 3 pedále. Brzdový pedál dostal funkciu navyše spojkového pedálu, STOP režim funguje v celom rozsahu otáčok. Pri otáčkach nad 1200 ot / min systém pracuje ako klasická motorová brzda a pri nižších otáčkach pracuje aj hydrostatická Turbospojka. Tento systém sa najviac využíva pri preprave, zastavovanie, rozbiehanie a dávanie prednosti.
 Odpruženie: predná náprava – mechanicky pomocou špirál a tlmičov, zadná náprava hydropneumatické, pomocou hydraulických valcov so vzduchovými tlmičmi vrátane vyrovnávania polohy.
 
 Vývodový hriadeľ: zadný vývod. hriadeľ – elektrohydraulické zapínanie, mokrá lamelová spojka. Otáčky 540 / min pri otáčkach motora 2002 / min, 1000 / min pri otáčkach motora 2195 / min. Preraďovaní v kabíne. Koncovka rýchlovýmenná 1 3/8 “, 6-tich drážka resp. 1 3/8 “21-drážka. Ovládanie možné aj na pravom a ľavom blatníku vzadu.

 

 Hydraulika: elektrohydraulický regulačný systém (EHR) BOSCH. Zdvíhacia sila 8000 daN, Walterscheid rýchlospojky na zadných tiahlach kat. III, stabilizácia dolných ťahadiel, objem oleja v hydr. nádrži – 120 l, neustále chladenie oleja, výkon hydr. čerpadlá – 104 l / min. pri tlaku 210 bar, odnímateľné množstvo – 53 l. Pravítko, 3. bod s koncovkou. Neustále tlmenie kmitov.

 

 Hydraulické okruhy: 4 mechanické dvojčinné hydraulické okruhy s plávajúcou polohou, 6 rýchlospojok vzadu – zapojenie pod tlakom vrátane zbernej nádržky na prebytočný olej, 2 rýchlospojky vpredu. Beztlakový spätný tok oleja. Možnosť regulácie prietoku oleja u 2 hydr. okruhov pomocou reg. ventilu.
 
 Nápravy: elektrohydr. zapínanie pohonu prednej nápravy, elektorhydraulické zapínanie uzávierky diferenciálu so 100% účinnosťou na oboch nápravách.
 
 Riadenie: hydraulické servoriadenie, vertikálne nastavenie volantu, výškové a polohové nastavenie volantu.
 
 Brzdy: ABS systém, zvonku umiestnené kotúčové brzdy na všetkých 4 kolesách s 2 brzdovými strmeňmi. Mechanická ručná brzda so vzduchovým mechanickým valcom. Jedno + dvookruhové vzduchové brzdy pre príves vrátane sušiča vzduchu. ABS zástrčka pre príves.
 
Ovládanie stroja: EMS digitálne infocenrum – dotykový displej, použité viac jednoduchých symbolov pre ovládanie stroja. Do menu je integrovaný úvraťový systém HTA, kde môže obsluha uložiť až 15 funkcií, ktoré môže aktivovať podľa prejazdenej vzdialenosti, alebo času.
 
 Kabína: komfortná veľkopriestranná, 2 plne presklené dvere, ostatné sklá s tepelnou izoláciou, 6 prac. svetlometov vpredu, 4 prac. svetlomety vzadu. Vnútorné osvetlenie hore, veľké teleskopické vonkajšie zrkadlá, výklopné zadné okno so stieračom a ostrekovačom, klimatizácia, GRUNDIG MP3 rádio, vzduchom odpružená sedačka GRAMMER s pozdĺžnym odpružením, 15 ° vpravo a vľavo natáčania, priestranná sedačka spolujazdca GRAMMER, skrinka na náradie, 3-pól . elektr. objímka DIN 9680, maják. Držiak pre fľašu.
 
 Záves: automatický záves Rockinger s čapom a priemerom 38 mm, výškovo prestaviteľný s diaľkovým ovládaním. Použitie nad alebo pod vývodovým hriadeľom.
 
 Pneumatiky: 540/65R30 Pirelli TM800