Najväčší silák mezdi traktormi JCB
FASTRAC séria 7000
Základné prínosy konštrukcie FASTRAC
Fastrac 7170 | Fastrac 7200 | Fastrac 7230 | Fastrac 7270 | |
Motor | CUMMINS QSB 6,7 | CUMMINS QSB 6,7 | CUMMINS QSB 6,7 | CUMMINS QSB 6,7 |
Typ vstrekovania | CM 850 Common Rail | CM 850 Common Rail | CM 850 Common Rail | CM 850 Common Rail |
Výkon motora (koní) | 178 | 195 | 230 | 270 |
Výkon motora (kW) | 133 | 145 | 172 | 201 |
Max. krútiaci moment (Nm) | 799 | 931 | 949 | 990 |
Najväčší výkon pri otáčkach motora | 1400 | 1400 | 1500 | 1500 |
Kapacita zadného závesu (kg) | 7000 | 8000 | 9000 | 9000 |
Max. rýchlost (km/hod) | 70 | 70 | 70 | 70 |
Prietok oleja (l/min) | 132 | 148/187 | 148/187 | 148/187 |
Výkon na hriadeli (kW/koní) | 116/156 | 128/171 | 148/198 | 177/238 |
Otáčky hradela | 540E/750/1000 | 540E/750/1000 | 540E/750/1000 | 540E/750/1000 |
Motor: | Cummins QSB Common Rail, 6 valec, diesel s turbodmiešadlom s chladením stlačeného vzduchu, vodou chladený, max. výkon až 270 k (201 kW) podľa DIN pri otáčkach 2300/min., alternátor 160 A, objem 6702 cm³, emisie splňujú normu Tier III. Výfuk hore vedľa pravého stĺpika kabíny, objem palivovej nádrže 430 l. |
Spojka: | olejom chladená viackotúčová lamelová |
Prevodovka: | P-TRONIC, 24 rýchlostí dopredu a 9 dozadu, 6-násobný POWERSHIFT, 4 skupiny (A, B, C, D). Preraďovanie medzi rýchlosťami bez spojky elektronicky v 3 moduláciách. Zmena smeru bez spojky – POWERSHUTTLE pomocou joysticku alebo pomocou páčky na volante. |
Odpruženie: | hydropneumatické s automatickou reguláciou výšky na všetkých 4 kolesách, elektronické vyhodnocovanie podľa okamžitej jazdnej situácie. |
Vývodový hriadeľ: | zadný vývod. hriadeľ – elektrohydraulické zapínanie, mokrá lamelová spojka. Otáčky:Variant I: 540/min pri otáčkach motora 1.929/min, 1000/min pri otáčkach motora 1.997/min. Variant II: 540/min pri otáčkach motora 1.570/min, 1000/min pri otáčkach motora 1.997/min. Preraďovanie v kabíne. Koncovka rychlovýmenná 1 3/8“, 6- drážka resp. 1 3/8“ 21-drážka. Ovládanie možné tiež na pravom a ľavom blatníku vzadu. |
Hydraulika: | elektrohydraulický regulačný systém (EHR) BOSCH. Zdvíhacia sila 9000 daN, Walterscheid rýchlospojky na zadných tiahlach kat. III, stabilizácia dolných tiahiel, objem oleja v hydr. nádrži – 130 l, neustále chladenie oleja, výkon hydr. čerpadla – 132 l / min. pri tlaku 210 bar, odnímateľné množstvo – 53 l. Pravítko, 3. bod s koncovkou. Neustále tlmenie kmitov. |
Hydraulické okruhy: | 4 dvojčinné hydraulické okruhy ovládané elektrohydraulicky s možnosťou regulácie prietoku oleja a rýchlosti prietoku oleja (času) vrátane tlmenia kmitov. 8 rýchlospojok vzadu so zapojením pod tlakom vč. zbernej nádržky na prebytočný olej. Beztlakový spätný tok oleja. |
Nápravy: | elektrohydr. zapínanie pohonu prednej nápravy, elektorhydraulické zapínanie uzávierky diferenciálu so 100% účinnosťou na oboch nápravách. |
Riadenie: | hydraulické servoriadenie, výškové a polohové nastavenie volantu. |
Brzdy: | ABS systém, zvonku umiestnené kotúčové brzdy na všetkých 4 kolesách s 2 brzdovými strmeňmi. Mechanická ručná brzda so vzduchovým mechanickým valcom. Jedno + dvookruhové vzduchové brzdy pre príves vrátane sušiča vzduchu. ABS zástrčka pre príves. |
Kabína: | komfortná priestranná, 2 plne presklené dvere, okolité sklá s tepelnou izoláciou, 6 prac. svetlometov vpredu, 4 prac. svetlomety vzadu. Vnútorné osvetlenie hore, veľké teleskopické vonkajšie zrkadlá, výklopné zadné okno so stieračom a ostrekovačom, klimatizácia klimatronic, GRUNDIG MP3 rádio, vzduchom odpružená sedačka GRAMMER s pozdĺžnym odpružením, 15 ° vpravo a vľavo natáčania, priestranná sedačka spolujazdca GRAMMER, skrinka na náradie, 3- pól. elektr. objímka DIN 9680, maják. Držiak pre fľašu. |
Záves: | automatický záves Rockinger s čapom a priemerom 38 mm, výškovo prestaviteľný s diaľkovým ovládaním. Použitie nad alebo pod vývodovým hriadeľom. |
Pneumatiky: | vpredu 540/65 R 34 Trelleborg, vzadu 710/70 R 42 Trelleborg |